MALATYA YEŞİLYURT BELEDİYE BAŞKANI PROF. DR. İLHAN GEÇİT: “KONAK MAHALLESİNE VERDİĞİMİZ SÖZÜ YERİNE GETİRDİK”

Yeşilyurt Belediye Başkanı Prof. Dr. İlhan Geçit, Konak Mahallesi'nde yapımı tamamlanan 516 konutluk TOKİ Duzdaşı Konutları için ulaşımı sağlayacak yollarda sıcak asfalt çalışmalarının başladığını açıkladı. Yeşilyurt Kaymakamı Hasan Hüseyin Uzan ile birlikte çalışmaları yerinde inceleyen Geçit, depremzede vatandaşların güvenli ve modern yaşam alanlarına en kısa sürede kavuşacağını belirtti.

Haz 26, 2026 - 10:17
 0  0
MALATYA YEŞİLYURT BELEDİYE BAŞKANI PROF. DR. İLHAN GEÇİT: “KONAK MAHALLESİNE VERDİĞİMİZ SÖZÜ YERİNE GETİRDİK”

Yeşilyurt Belediye Başkanı Prof. Dr. İlhan Geçit, Konak Mahallesi'nde yapımı tamamlanan 516 konutluk TOKİ Duzdaşı Konutları için yürütülen ulaşım yatırımlarını yerinde inceledi. Yeşilyurt Kaymakamı Hasan Hüseyin Uzan'ın da katıldığı incelemelerde, bölgede sıcak asfalt serim çalışmalarının başladığı bildirildi.

“Konak Mahallesi'ne Verdiğimiz Sözü Yerine Getirdik”

Seçim döneminde Konak Mahallesi sakinlerine verdikleri sözü tuttuklarını belirten Yeşilyurt Belediye Başkanı Prof. Dr. İlhan Geçit, “Seçim döneminde Konak Mahallesi sakinlerine sözünü verdiğimiz TOKİ Duzdaşı Konutlarımızı, devletimizin güçlü destekleriyle tamamlayarak anahtar teslim aşamasına getirdik. 516 konutun yer aldığı yaşam alanımıza ulaşımı sağlayan yollarda sıcak asfalt serim çalışmalarına başladık.” dedi.

Başkan Geçit, depremzede vatandaşların yeni yaşam alanlarına güvenli şekilde ulaşabilmesi için belediye ekiplerinin yoğun mesai yürüttüğünü ifade ederek, “Depremzede vatandaşlarımızın yeni yuvalarına güvenli, konforlu ve modern ulaşım imkânına kavuşmaları için tüm ekiplerimizle yoğun bir çalışma yürütüyoruz. Amacımız, hemşehrilerimizin yeni yaşamlarına huzur ve güven içerisinde başlamalarını sağlamak ve bölgemizin altyapısını en kaliteli şekilde tamamlamaktır.” diye konuştu.

Kaymakam Uzan ve Başkan Geçit Çalışmaları Yerinde İnceledi

İlçedeki afet konutları başta olmak üzere yatırımları yakından takip eden Yeşilyurt Kaymakamı Hasan Hüseyin Uzan ile Yeşilyurt Belediye Başkanı Prof. Dr. İlhan Geçit, Konak Mahallesi'nde devam eden yol açma ve yenileme çalışmalarını sahada değerlendirdi.

İncelemeye katılan Konak Mahalle Muhtarı Cahit Işıldak ise çalışmaların hız kazanmasından memnuniyet duyduklarını belirterek, “TOKİ konutlarımızın olduğu bölgeye ulaşımı sağlayan yollarda çalışmalar hız kazandı. İmar uygulamaları tamamlandığı zaman yollarımız genişletilecek ve buradaki yol çalışmaları devam edecek. İçme suyuyla ilgili sorunun çözülmesiyle birlikte Temmuz ayının ortalarına doğru burada yaşam başlayacak. Emeği geçen herkese bölge sakinleri adına teşekkür ediyorum.” ifadelerini kullandı.

“Konak'ta Yeni Bir Yaşam Başlıyor”

TOKİ Duzdaşı Konutlarının kısa süre içerisinde hak sahiplerine teslim edileceğini belirten Başkan Geçit, “Mahalli İdareler Seçimlerinden önce burayı ziyaret ettiğimizde vatandaşlarımızın deprem konutu talepleri vardı. Bizler de gerekli girişimleri başlatarak, başta Sayın Cumhurbaşkanımız olmak üzere Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanımız, TOKİ Başkanımız, milletvekillerimiz, Valimiz, Büyükşehir Belediye Başkanımız, devletimizin tüm kurumları, meclis üyelerimiz ve muhtarlarımızın destekleriyle bu bölgeye 516 konutun olduğu TOKİ Konutları tamamlandı. Yakın bir zamanda anahtarlar teslim edilerek vatandaşlarımız yeni yuvalarına kavuşacaklar.” dedi.

Geçit, belediye ekiplerinin çevre düzenlemeleri ve yol yatırımlarını sürdürdüğünü belirterek, “Fen İşleri ekiplerimiz açılan yollarda sıcak asfalt serimine başladılar. Bununla birlikte Horata ile bu bölge arasındaki 3 kilometrelik güzergâhın yol ağını yenilemek adına başlattığımız çalışmaları 10 gün içinde tamamlayacağız. Duzdaşı konutlarımız ile birlikte burada güvenli, depreme dayanıklı ve güzel bir yaşam alanı inşa etmiş olacağız. Hayırlı uğurlu olsun.” ifadelerini kullandı.

“Depremin Hasarlarını Teker Teker Ortadan Kaldırıyoruz”

Yeşilyurt Kaymakamı Hasan Hüseyin Uzan da ilçedeki yeniden inşa çalışmalarının aralıksız sürdüğünü belirterek, “Valimiz Sayın Seddar Yavuz’un talimatlarıyla buradaki konutlarımıza ulaşımı sağlayan yolların açılması ve asfalt serimiyle ilgili belediye ekiplerimiz yoğun bir mesai yapıyor. Bu hizmetlerde emeği geçen başta Belediye Başkanımız olmak üzere sahada ter döken tüm mesai arkadaşlarına teşekkür ediyorum. Hemşerilerimiz en kısa sürede yuvalarına taşınacak ve bu güzel bölgede yeni bir hayat başlamış olacaktır. Şehrimizde ve ilçemizde depremin hasarları teker teker ortadan kalkıyor. Tüm yatırımlar mahallemize ve ilçemize hayırlı olsun.” dedi.

Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI

Tepkiniz Nedir?

Beğen Beğen 0
Beğenmiyorum Beğenmiyorum 0
Aşk Aşk 0
Komik Komik 0
Öfkeli Öfkeli 0
Üzgün Üzgün 0
Vay Vay 0