Kahramankazan Belediye Başkanı Selim Çırpanoğlu Öğrencilerle Karne Sevincini Paylaştı
Kahramankazan Belediye Başkanı Selim Çırpanoğlu, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla Hamdiye Ünlü İlkokulu'nda düzenlenen karne törenine katıldı. İlçe protokolüyle birlikte öğrencilere karnelerini takdim eden Çırpanoğlu, başarılarından dolayı öğrencileri tebrik etti ve tüm öğrencilere sağlıklı, mutlu bir yaz tatili temennisinde bulundu.
Kahramankazan Belediye Başkanı Selim Çırpanoğlu, 2025-2026 eğitim öğretim yılının tamamlanması dolayısıyla Hamdiye Ünlü İlkokulu'nda düzenlenen karne dağıtım törenine katılarak öğrencilerin karne heyecanına ortak oldu.
Programa Kahramankazan Kaymakamı Mustafa Yılmaz, İlçe Milli Eğitim Müdürü Coşkun Yener ve ilçe protokolü de katıldı. Sınıfları ziyaret eden protokol üyeleri, öğrencilerle bir araya gelerek karnelerini takdim etti ve başarılarından dolayı tebriklerini iletti.
Öğrencilere Satranç Takımı Hediye Edildi
Karne töreni kapsamında öğrencilere satranç takımı hediye edildi. Başkan Selim Çırpanoğlu, öğrencilerle yakından ilgilenerek karne sevincini paylaştı ve hatıra fotoğrafı çektirdi.
Başkan Çırpanoğlu: “Çocuklarımızın Mutluluğunu Paylaşmanın Sevincini Yaşadık”
Kahramankazan Belediye Başkanı Selim Çırpanoğlu, törende yaptığı açıklamada, "Bugün çocuklarımızın mutluluğunu paylaşmanın sevincini yaşadık. Bir eğitim öğretim yılını emek vererek tamamlayan tüm öğrencilerimizi, onları büyük bir özveriyle yetiştiren öğretmenlerimizi ve ailelerini gönülden tebrik ediyorum. Tüm evlatlarımıza sağlıklı, mutlu ve güzel bir tatil diliyorum." ifadelerini kullandı.
Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI
Tepkiniz Nedir?
Beğen
0
Beğenmiyorum
0
Aşk
0
Komik
0
Öfkeli
0
Üzgün
0
Vay
0