Kahramankazan Belediye Başkanı Selim Çırpanoğlu: "Bugün çocuklarımızın mutluluğunu paylaşmanın sevincini yaşadık"
Kahramankazan Belediye Başkanı Selim Çırpanoğlu, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla Hamdiye Ünlü İlkokulu'nda düzenlenen karne törenine katıldı. İlçe protokolüyle birlikte öğrencilere karnelerini dağıtan Çırpanoğlu, öğrencileri tebrik ederek satranç takımı hediye etti ve tüm öğrencilere sağlıklı, mutlu bir tatil temennisinde bulundu.
Kahramankazan Belediye Başkanı Selim Çırpanoğlu, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla Hamdiye Ünlü İlkokulu'nda düzenlenen karne dağıtım törenine katılarak öğrencilerin karne sevincine ortak oldu.
Karne dağıtım programına Kahramankazan Kaymakamı Mustafa Yılmaz, İlçe Milli Eğitim Müdürü Coşkun Yener, Belediye Başkan Yardımcısı Dilşad Taş Polat ile ilçe protokolü katıldı. Protokol üyeleri sınıfları ziyaret ederek öğrencilerle bir araya geldi, karnelerini takdim etti ve başarılarından dolayı öğrencileri tebrik etti.
"Çocuklarımızın mutluluğunu paylaştık"
Öğrencilerle yakından ilgilenen Kahramankazan Belediye Başkanı Selim Çırpanoğlu, çocukların karne heyecanını paylaşarak hatıra fotoğrafı çektirdi. Program kapsamında öğrencilere satranç takımı hediye edildi.
Başkan Selim Çırpanoğlu, törende yaptığı açıklamada, "Bugün çocuklarımızın mutluluğunu paylaşmanın sevincini yaşadık. Bir eğitim öğretim yılını emek vererek tamamlayan tüm öğrencilerimizi, onları büyük bir özveriyle yetiştiren öğretmenlerimizi ve ailelerini gönülden tebrik ediyorum. Tüm evlatlarımıza sağlıklı, mutlu ve güzel bir tatil diliyorum." ifadelerini kullandı.
Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI
Tepkiniz Nedir?
Beğen
0
Beğenmiyorum
0
Aşk
0
Komik
0
Öfkeli
0
Üzgün
0
Vay
0