Bursa’da Türk Sanat Müziği ezgileriyle düzenlenen “Yaza Merhaba Konseri” sanatseverlerden yoğun ilgi gördü
Bursa Büyükşehir Belediyesi ile Bursa Kent Konseyi Türk Sanat Müziği Çalışma Grubu iş birliğiyle Tayyare Kültür Merkezi’nde düzenlenen “Sezon Sonu Yaza Merhaba Konseri”, iki bölümden oluşan programı ve seçkin eserleriyle Bursalı sanatseverleri bir araya getirdi. Şef Oğuz İmrak yönetimindeki koro ve solo sanatçılar tarafından seslendirilen eserler izleyicilerden büyük beğeni topladı.
Bursa Büyükşehir Belediyesi, konser, tiyatro, sergi ve söyleşi programlarıyla kentteki kültür ve sanat yaşamına katkı sunmayı sürdürürken, yaz sezonunu Türk Sanat Müziği konseriyle karşıladı.
Bursa Büyükşehir Belediyesi ile Bursa Kent Konseyi Türk Sanat Müziği Çalışma Grubu iş birliğinde hazırlanan “Sezon Sonu Yaza Merhaba Konseri”, Bursa’daki sanatseverlerin yoğun katılımıyla Tayyare Kültür Merkezi’nde gerçekleştirildi.
İki bölüm halinde düzenlenen programda, Şef Oğuz İmrak yönetimindeki koro ile solo sanatçılar, Türk Sanat Müziği repertuvarının seçkin eserlerini seslendirdi. Konser boyunca dinleyiciler zaman zaman eserlere eşlik etti.
Program sırasında salonda duygu dolu anlar yaşanırken, sahne performansları izleyiciler tarafından uzun süre alkışlandı. Konser sonunda sanatçılar ve koro üyeleri, izleyicilerin yoğun ilgisiyle karşılandı.
“Emeği geçenlere teşekkür etti”
Programın sonunda AK Parti Bursa İl Başkan Yardımcısı Fatma Şahin tarafından Şef Oğuz İmrak’a çiçek ve plaket takdim edildi. Fatma Şahin, konserin hazırlanmasında emeği bulunan koro üyelerine, sanatçılara ve organizasyonda görev alanlara teşekkür etti.

Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI
Tepkiniz Nedir?
Beğen
0
Beğenmiyorum
0
Aşk
0
Komik
0
Öfkeli
0
Üzgün
0
Vay
0