Burdur Belediye Başkanı Ali Orkun Ercengiz: “Atık sorununu çevreye zarar vermeden tamamen bertaraf etmeyi hedefliyoruz”
Burdur Belediyeler Birliği Encümen Toplantısı, Kemer Belediye Başkanı İsmail Asan’ın ev sahipliğinde Kemer’de gerçekleştirildi. Toplantıda ilçelerin ihtiyaçları, ortak projeler ve atık yönetimi çalışmaları ele alınırken, Birlik Başkanı Ali Orkun Ercengiz sürdürülebilir çevre yatırımları ve hizmet kapasitesini artırmaya yönelik çalışmalar hakkında açıklamalarda bulundu.
Burdur Belediyeler Birliği Encümen Toplantısı, Kemer Belediye Başkanı İsmail Asan’ın ev sahipliğinde gerçekleştirildi. Toplantıya Burdur Belediye Başkanı ve Burdur Belediyeler Birliği Başkanı Ali Orkun Ercengiz’in yanı sıra Bucak Belediye Başkanı Hülya Gümüş, Yeşilova Belediye Başkanı Okan Kurd ve Kızılkaya Belediye Başkanı İlkay Güngör katıldı.
İlçelerin Sorunları ve Ortak Çalışmalar Masaya Yatırıldı
Toplantının ardından açıklamalarda bulunan Burdur Belediyeler Birliği Başkanı Ali Orkun Ercengiz, encümen toplantılarını yaklaşık iki ayda bir farklı ilçelerde düzenlediklerini belirterek, “Bugün Kemer ilçemizdeyiz. Kemer Belediye Başkanımız İsmail Asan’ın ev sahipliğinde Burdur Belediyeler Birliği Encümen Toplantımızı gerçekleştiriyoruz. Yaklaşık iki ayda bir encümen toplantılarımızı farklı ilçelerimizde yaparak birlik üyesi belediye başkanlarımızı makamlarında ziyaret ediyor, ilçelerimizin sorunları ve ihtiyaçları hakkında istişarelerde bulunuyoruz.” dedi.
Ercengiz, toplantılarda birlik bünyesinde gerçekleştirilebilecek ortak çalışmaların değerlendirildiğini ifade ederek, “Aynı zamanda birlik olarak gerçekleştirebileceğimiz ortak çalışmaları değerlendiriyor, yürüttüğümüz faaliyetler hakkında üyelerimizi bilgilendiriyoruz.” açıklamasında bulundu.
“Hizmet Kapasitemizi Daha Da Güçlendirdik”
Birliğin çalışmalarına ilişkin bilgi veren Ercengiz, “Burdur Belediyeler Birliği olarak geçtiğimiz günlerde yeni 2 aracımızı envanterimize kazandırarak hizmet kapasitemizi daha da güçlendirdik. Birliğimizin hacmini ve hizmet alanını büyütmek için çalışmalarımızı sürdürüyoruz.” ifadelerini kullandı.
“Bu Proje İlimiz Adına Son Derece Önemli”
Atık yönetimi ve çevre yatırımlarına ilişkin değerlendirmelerde bulunan Ercengiz, “Yaptığımız çalışmaların temel amacı, atık sorununu sadece bir yerden başka bir yere taşımak değil, çevreye zarar vermeden tamamen bertaraf etmektir. Geri dönüştürülebilen atıkları yeniden ekonomiye kazandırarak ülke ekonomisine katkı sağlıyor, enerji üretimine dönüştürülebilen atıklarla da ülkemizin enerji alanındaki dışa bağımlılığının azaltılmasına destek olmaya çalışıyoruz.” dedi.
Projenin önemine dikkat çeken Ercengiz, “Bu proje ilimiz adına son derece önemli ve değerli bir projedir. Projenin sürdürülebilirliğini sağlamak için hem birlik encümen üyelerimiz hem de birlik üyesi belediyelerimiz büyük bir gayret ve özveriyle çalışmalarını sürdürmektedir.” ifadelerini kullandı.
Ali Orkun Ercengiz, açıklamasının sonunda Kemer Belediye Başkanı İsmail Asan’a teşekkür ederek, “Bu vesileyle bizleri belediyesinde ağırlayan Kemer Belediye Başkanımız İsmail Asan’a teşekkür ediyor, çalışmalarında başarılar diliyorum.” dedi.
Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI
Tepkiniz Nedir?
Beğen
0
Beğenmiyorum
0
Aşk
0
Komik
0
Öfkeli
0
Üzgün
0
Vay
0